Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka Główna
(2)
Czytelnia
(2)
Autor
Boruta Mirosław
(1)
Burkot Stanisław
(1)
Pilecka Władysława
(1)
Rudkowska Grażyna
(1)
Waloszek Danuta (1947- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Cele kształcenia
(1)
Geneza
(1)
Literatura polska
(1)
Metodologia
(1)
Metody nauczania
(1)
Nazwisko
(1)
Nierówności edukacyjne
(1)
Pedagogika przedszkolna
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina
(1)
Różewicz, Tadeusz (1921- )
(1)
Strategie uczenia się
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zabawy edukacyjne
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(PRACE MONOGRAFICZNE WYŻSZEJ SZKOŁY PEDAGOGICZNEJ W KRAKOWIE / Wydawnictwo Naukowe WSP ; 494 ISSN 0239-6025)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(PRACE MONOGRAFICZNE WYŻSZEJ SZKOŁY PEDAGOGICZNEJ W KRAKOWIE / Wydawnictwo Naukowe WSP ; 400 ISSN 0239-6025)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1(091)A/Z (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 449)
ISSN 0239-6025 odnosi się do poprzedniego tytułu serii: Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie.
Praca dotyczy bardzo ważnej problematyki edukacji dzieci najmłodszych, tj. w wieku przedszkolnym. Obejmuje przemiany statusu pedagogiki przedszkolnej, jej podstawy metodologiczne, język, cele, podstawowe strategie edukacyjne. Jest to całościowe ujęcie tej subdyscypliny w jej aspekcie teoretycznym, przedstawiające jej nowy paradygmat ? pedagogikę emancypacyjną ? który powinien, zdaniem Autorki, znajdować się u podstaw edukacji dzieci w wieku przedszkolnym. Praca ma charakter interdyscyplinarny; zawiera rozważania z zakresu pedagogiki, ale także filozofii, socjologii, psychologii, literatury czy malarstwa. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej